Menghitung Hari..??? Hari Menghitung..????

Hari - hari kita menghitung.... Apa yang dihitung???? Macam - macam dihitung...... Hari lahir??? ke hari jadi??? Hari mati??? ke hari kematian???? Hitunglah apa - apa haripun.... .... yang penting.... menghitung Hari Gaji... Pesta Menuai wah....!!!!

Selasa, 10 Mac 2009

Cobaan... cobaannn.....

Dicatat oleh Tok Poyang Moden


kalau nak citer memang ader macam - macam misteri kat port kejer aku ni.....
tu baru ckit yang tak sengaja dapat tumpang sekaki posing ngan aku..tp bagi aku tak per la..... dia pun makhluk tuhan jugak kan...... janji jangan kacau kejer aku dah la....
kalau dia boleh tolong aku memblog lagi bagus......

2 ulasan:

Tok Janggut Aur berkata...

dahsyat TP,,
nko memang perantara ngan syaitan..
kahh.kah.. JGN nko apa-apakan makhluq tu dah..
aku sian gak kat makhluk tur..

4c1k berkata...

hehehe...tak lama lagi makhluk tu akan bersarang kat bilik tok janggut pulak...kah..kah..kah..

Catat Ulasan